6 Kasım 2013 Çarşamba

ömrün son demi Deli



SÖZÜM TUTMUYOR

Sevda kervanının gamlı yükünü
Çekerek yoruldum dizim tutmuyor
Uzak eyler oldu bana yakını
Deli gönül artık sözüm tutmuyor

Daldan dala kondu yordu bedeni
Arattırdı bana gelen gideni
Çığırından çıktı ömrün son demi
Deli gönül artık sözüm tutmuyor

Yeter ettiklerin uslan diyorum
Dur gitme ardına yaslan diyorum
Bulduğunla şükret beslen diyorum
Deli gönül artık sözüm tutmuyor

Yaşına bakmıyor şahlanır gezer
İki gram aklı üç günde yozar
Kurduğum düzeni beğenmez bozar
Deli gönül artık sözüm tutmuyor

Her olur olmaza kul eder beni
Ciğer parem yakar kül eder beni
Candan sevdiğimle el eder beni
Deli gönül artık sözüm tutmuyor

Latif senin halin düzelir sanma
Deli akıllanır, duyda inanma
Çözülmüyor denklem, sonum muamma
Deli gönül artık sözüm tutmuyor

13 EKİM SAAT:11.00
Yazar: Hıfzı Özbekmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder